ilustrační foto: iStockphoto

Umělá inteligence vám pošle návrhy dovolené

Firmy chytřeAktuality pod minutu čtení

Již za několik let by marketéři v cestovním ruchu mohli přijít o část práce. Start-up Incomaker vyvinul automatizované řešení, které s využitím umělé inteligence zasílá personalizované nabídky zájezdů zákazníkům podle jejich preferencí. Firma slibuje cestovkám zvyšování jejich tržeb bez zvyšování nákladů, protože systém dokáže pracovat zcela samočinně.

Líbí se vám článek? Sdílejte ho:

Již za několik let by marketéři v cestovním ruchu mohli přijít o část práce. Start-up Incomaker vyvinul automatizované řešení, které s využitím umělé inteligence zasílá personalizované nabídky zájezdů zákazníkům podle jejich preferencí. Firma slibuje cestovkám zvyšování jejich tržeb bez zvyšování nákladů, protože systém dokáže pracovat zcela samočinně.

Související článek

Vyjměte robota z člověka. Technologie nás zbavuje otrocké práce

Jsou roboti těmi, kdo nám práci berou, nebo je máme vítat, protože díky nim ubude rutinní otrocké práce? Lukáš Řeha, provozní ředitel startupu Techstra, který se zabývá využitím technologie robotické automatizace procesů, tvrdí, že roboti nám pomáhají a že jsou zákonitým dalším krokem ve vývoji. Jak to vypadá konkrétně?

Incomaker původně vyvinul marketingový systém pro malé a střední firmy. „Mezi našimi zákazníky bylo hned několik subjektů působících v cestovním ruchu. Díky tomu jsme nabrali zkušenosti, které jsme přetavili do specializovaného produktu pro toto odvětví,“ uvedl ředitel společnosti Tomáš Šalamon. Marketérům ale podle jeho slov práce zcela nezmizí. „Uvolníme jim ruce, aby se mohli soustředit na kreativnější či strategičtější činnosti,“ dodal.

Incomaker analyzuje data a identifikuje podle nich preference jednotlivých zákazníků. Na základě těchto dat předvídá, o jaké konkrétní zájezdy či letenky mohou mít klienti zájem. Následně jim doručuje relevantní nabídky emailem, prostřednictvím SMS či mobilních aplikací, umí také automaticky vkládat příspěvky do sociálních sítí a blogů.

 

Líbí se vám článek? Sdílejte ho:
link odkaz
Reklama