zdroj: Personalizard

Videa od brněnského startupu vás osloví jménem. Úspěch slaví i v zahraničí

Věci chytřeAktuality 3 min čtení

Nabídnout zákazníkovi přesně to, co potřebuje, je snem každého prodejce. Zvláště pak v prostředí přesyceného online trhu. Originálním řešením je platforma Motionlab, která dokáže během jednoho večera vygenerovat například milion videí přímo na míru každému ze zákazníků firmy. Umí ho oslovit jménem nebo zohlednit jeho nákupní nebo smluvní historii.

Líbí se vám článek? Sdílejte ho:

Nabídnout zákazníkovi přesně to, co potřebuje, je snem každého prodejce. Zvláště pak v prostředí přesyceného online trhu. Originálním řešením je platforma Motionlab, která dokáže během jednoho večera vygenerovat například milion videí přímo na míru každému ze zákazníků firmy. Umí ho oslovit jménem nebo zohlednit jeho nákupní nebo smluvní historii.

Související článek

Přes videokonference pořádáme porady, ale i schůzky u piva. Jakou aplikaci použít?

Setkávat se s přáteli a kolegy je dnes obtížné. Náš osobní – a pro mnoho lidí i pracovní – život se omezil na plochu našeho bytu a jeho nejbližší okolí. Naštěstí existují nástroje, kterými si lze alespoň nějaký ten sociální kontakt navodit. Videokonference.

Příběh Motionlabu se začal psát v brněnském studentském bytě. V roce 2015 založili Filip Koubek a Radek Pšurný firmu Motionhouse na tvorbu animovaných videí, která má na kontě například spolupráci s Avastem či Kiwi.com. Ke dvojici studentů se v roce 2018 připojil Jan Sekerka, a ještě týž rok společně rozjeli novou společnost s názvem Motionlab, která vyvinula stejnojmennou platformu. Ta video rozšiřuje o efekt personalizace, kdy platforma umí vytvořit animované video přesně cílené na každého diváka.

Po prvním úspěšném roce firma přišla s další novinkou, nástrojem Personalizard, který ulehčuje komunikaci obchodním týmům při oslovování nových zákazníků. Zatímco platforma Motionlab generuje videa ve velkých objemech, kde mixování dat a videa probíhá automatizovaně, Personalizard umožňuje uživatelům jednoduché manuální vložení dat o konkrétním zákazníkovi a jejich rychlé sdílení.

Velký úspěch zaznamenal Motionlab už ve svých počátcích, kdy vytvářel videa pro zájemce o jednu z největších oborových akcí v České republice – Marketing festivalu. „V praxi to vypadalo tak, že všem potenciálním návštěvníkům přišel v předvečer konference e-mail s videem. To každého oslovilo jménem a vědělo například, kolikrát se daný návštěvník akce v minulosti zúčastnil a v jaké společnosti pracuje,“ říká jeden ze zakladatelů Filip Koubek.

Související článek

Díky cloudu od Microsoftu jsou firmy rychlejší, říká Martin Votava z T-Mobile

S Martinem Votavou, který je v T-Mobile zodpovědný za konzultace a prodej IT řešení a cloudových služeb, jsme si povídali o posunu IT z role podpory provozu směrem ke strategickému partnerovi pro plnění podnikatelských cílů. Jakou roli v tom hraje software Microsoftu?

A výsledek? Téměř okamžitě se zvýšila návštěvnost webu a sociálních sítí, která byla největší za posledních šest let a s ní i úspěšnost celého Marketing Festivalu, kterému dramaticky vzrostl prodej. „Spousta lidí si myslelo, že jsme video vytvořili přímo pro ně, a to je přesně naším cílem. Navázat dialog. Obecnou reklamu nemá nikdo rád. Ale počkejte si, co se stane, když mluví přímo k vám,“ dodává Koubek.

Úspěšní za hranicemi

Již od samých počátků chtěli zakladatelé firmy proniknout na zahraniční trh. Proto se v lednu 2019 zúčastnili tříměsíčního akceleračního programu agentury CzechInvest s názvem CzechAccelerator v New Yorku. S CzechInvestem jsme si mohli otestovat podnikání v zahraničí bez většího rizika, získat know-how od tamních mentorů a zpětnou vazbu od zákazníků, na které cílíme. Je třeba myslet globálně už v začátcích podnikání. To bychom u stolu v brněnské kanceláři nezjistili,“ uzavírá Koubek. Spolupráce pokračovala i doma, kde pro změnu Motionlab pomáhal oslovovat potenciální startupové klienty agentury CzechInvest.

Související článek

T-Mobile v prvním pololetí rozšířil optickou síť, pomáhal firmám zasaženým nouzovým stavem

Největší český operátor T-Mobile zveřejnil souhrn aktivit a výsledky za první pololetí. Mimo jiné rozšířil svou optickou síť, pomáhal lidem a firmám zasaženým omezeními zavedenými v souvislosti s nouzovým stavem a spustil kampaň na podporu domácího cestovního ruchu.

V dubnu 2019 se stala firma nejúspěšnějším startupem ze zemí V4 na soutěži Startup World Cup & Summit a postoupila do světového finále v Silicon Valley. Následně vyhrála několik prestižních oborových ocenění jako Internet Effectivness Awards nebo Fénix Content Marketing. Koncem roku 2019 Motionlab také zabodoval v Central European tech Startups Day v Londýně, kde porazil konkurenci dvaceti dalších startupů.

Dnes se Motionlab řadí mezi lídry mladého oboru video personalizace. Může se pochlubit desítkami úspěšných kampaní v různých oborech i pro nadnárodní giganty, jakými jsou například Microsoft, O2, Boehringer Ingelheim, UNIQA nebo KBC.

Témata:
Líbí se vám článek? Sdílejte ho:
link odkaz
Reklama