foto: archiv redakce

T-Mobile představuje své služby pomocí virtuální reality

Firmy chytřeAktuality pod minutu čtení

Každý, kdo navštíví prodejnu T-Mobile v Praze-Roztylech, má možnost prozkoumat služby operátora prostřednictvím virtuální a rozšířené reality. T-Mobile tuto novinku testuje na první prodejně, do budoucna ale počítá s tím, že bude k dispozici i na dalších místech.

Líbí se vám článek? Sdílejte ho:

Každý, kdo navštíví prodejnu T-Mobile v Praze-Roztylech, má možnost prozkoumat služby operátora prostřednictvím virtuální a rozšířené reality. T-Mobile tuto novinku testuje na první prodejně, do budoucna ale počítá s tím, že bude k dispozici i na dalších místech.

Související článek

Signál i v podzemí Prahy. Sto třicet kilometrů tunelů metra se bude pokrývat do roku 2022

Tunely pražského metra. Byla to jedna z posledních míst v Praze, kde se nedalo zavolat, surfovat na internetu a kde vás na telefonu nikdo nezastihl. To se před pár týdny začalo měnit. Nejprve tři stanice, pak přišlo rozšíření o dalších pět. Pokud půjde všechno podle plánu, bude přes sto třicet kilometrů metra pokrytých signálem všech tří operátorů až v roce 2022. Proč to nejde rychleji?

T-Mobile použil brýle Samsung Gear VR a mobilní telefon Samsung Galaxy S9+. Po nasazení brýlí se může zákazník seznámit se službou Magenta 1, která zlevňuje útratu díky spojení mobilních a pevných služeb. Ve virtuální realitě je také k vidění nabídka televizních a internetových služeb přímo v prostředí domácnosti. Nezapomnělo se ani na Chytré auto, které umožňuje sledovat spotřebu a stav vozu.

Zónu virtuální reality, ve které mohou zákazníci získat informace, nebo si ukrátit dlouhé čekání, navrhla a vybudovala agentura Havas. Softwarové řešení vyvinula česká softwarová společnost PresentiGo. Zajímavým ozvláštněním jsou různá překvapení. Návštěvník se při procházení virtuálním obývákem může jedním krokem dostat pod mořskou hladinu nebo na druhý konec světa.

Líbí se vám článek? Sdílejte ho:
link odkaz
Reklama