Foto: WebExpo

WebExpo představí budoucnost zdravotní péče i to, jak Číňané využívají AI v reklamě

Firmy chytřeAktuality 2 min čtení

Konference WebExpo přiveze v září do Prahy 70 řečníků, kteří se budou zabývat tématy pro vývojáře, designéry, IT manažery, marketéry a startupisty. Jedním z témat budou reklamní technologie a podnikání v Číně. Promluví i Bessie Lee, která v Číně vedla pobočku WPP s miliardovým obratem. Představí se také zdravotnický chatbot, který může v budoucnu zprostředkovat dostupnou péči po celém světě. WebExpo je největší a nejdéle fungující česká technologická konference. Letošní ročník je už dvanáctý.

Líbí se vám článek? Sdílejte ho:

Konference WebExpo přiveze v září do Prahy 70 řečníků, kteří se budou zabývat tématy pro vývojáře, designéry, IT manažery, marketéry a startupisty. Jedním z témat budou reklamní technologie a podnikání v Číně. Promluví i Bessie Lee, která v Číně vedla pobočku WPP s miliardovým obratem. Představí se také zdravotnický chatbot, který může v budoucnu zprostředkovat dostupnou péči po celém světě. WebExpo je největší a nejdéle fungující česká technologická konference. Letošní ročník je už dvanáctý.

„Program WebExpa každý rok ukazuje globálními trendy v softwaru a technologiích, letos proto mluvíme o rozvoji umělé inteligence v Číně nebo budoucnosti zdravotnictví. WebExpo je však zároveň největším setkáním české internetové komunity, co se děje mimo přednáškové sály je právě tak důležité jako samotný obsah,“ říká ředitelka WebExpa Šárka Štrossová.

O Číně a tom, jak zde funguje marketing a jak využívání AI mění reklamu bude mluvit Bessie Lee. Ta jako CEO čínské pobočky WPP, největší reklamní firmy na světě, zodpovídala za 14 000 zaměstnanců a roční obrat ve výši jedné miliardy dolarů. Z Číny dorazí také “královna mobilních aplikací” Milan Chiang, zakladatelka a CEO Verystar, poskytovatele WeChat Pay a Alipay, který dodává řešení pro mobilní marketing více než 40 000 obchodům jako je KFC, L´OREAL nebo Pizza Hut.

Související článek

Týden inovací: Nejlepší mozky řeší, jak zachránit planetu

Změny klimatu a ohrožení planety, to není žádné plané varování, ale reálná hrozba, které je potřeba okamžitě čelit. Na tom se shodli špičkoví vědci, technologičtí odborníci i vlivné postavy byznysu na konferenci Týden inovací, která se odehrála minulý týden v Praze.

O celosvětovou dostupnost zdravotní péče se snaží Anna Zawilska, vedoucí výzkumu v Babylon Health. Přiblíží mimo jiné vývoj zdravotnického chatbota, který dokáže kdykoliv poradit při zdravotních potížích či spojit se skutečným lékařem. O budoucnosti zdravotní péče bude mluvit i designér Tim Caynes. Ten se zabývá návrhem systémů pro chirurgy, aby se jim lépe pracovalo s novými technologiemi na operačním sále. Jejich přednášky jsou zajímavé nejen pro zájemce o medtech, ale také pro ty, kdo chtějí své produkty zlepšovat skrze UX nebo použití umělé inteligence.

WebExpo má ale i své české zastoupení. Na konferenci vystoupí s příspěvkem o budování digitální společnosti Jakub Nešetřil, zakladatel českého startupu Apiary, který odkoupil za miliardu korun softwarový gigant Oracle, a který před nedávnem spustil iniciativu Česko.digital. Po letech se na pódium WebExpa vrací i ikona české programátorské scény, zakladatel Nette David Grudl.

Líbí se vám článek? Sdílejte ho:
link odkaz
Reklama