foto: iStockphoto.com

Měření v době datové: tak zní podtitul konference New Media Inspiration

Firmy chytřeAktuality 3 min čtení

Žijeme v době „datové“ – co dnes nejde změřit, jako by neexistovalo. Umíme si ale měření médií a internetu správně nastavit, vyhodnotit a získaná data dobře interpretovat? A dokážeme se výsledky výzkumů řídit i v praxi? Na to má odpovědět konference New Media Inspiration.

Líbí se vám článek? Sdílejte ho:

Žijeme v době „datové“ – co dnes nejde změřit, jako by neexistovalo. Umíme si ale měření médií a internetu správně nastavit, vyhodnotit a získaná data dobře interpretovat? A dokážeme se výsledky výzkumů řídit i v praxi? Na to má odpovědět konference New Media Inspiration.

Marketingoví experti, datoví analytici, odborníci z internetových a mediálních agentur, vysokoškolští pedagogové i jejich studenti. Celkem dvě desítky zajímavých osobností, které za sebou mají úspěšnou kariéru v nejrůznějších organizacích, o svých zkušenostech promluví v sobotu 7. března na pražské konferenci s podtitulem „Měření v době datové“.

Co vás na konferenci čeká?

Nabitý program poběží ve dvou sálech Právnické fakulty Univerzity Karlovy. Jedním z řečníků bude i Adam Vojáček z Business Factory, který se bude zabývat tím, co zajímá každou firmu – konkurencí.

Z dostupných informací na internetu se dnes můžeme dozvědět množství informací o našich konkurentech, klíčové však je rozumět technologiím, které tato data dokáží zpracovat. Přednáška Adama Vojáčka tak účastníkům objasní, jak technologie a konkrétní postupy přinášejí nezbytné informace o strategii z oblasti PPC reklam, sociálních sítí, zájmu o konkrétní brandy a produkty na daném trhu, stejně jako kulturní specifika dané lokality.

Co naměří Facebook - a co Google?

Měření výkonu a úspěšnosti kampaní v sociálních médiích je často limitované existujícími atribučními modely. Peter Podolinský z dotcom.cz poukáže na rozdíly mezi modely používanými Facebookem a Googlem. Zároveň se zaměří na hledání takového modelu, který je v daném případě nejblíž pravdě. Na konkrétních kampaních přitom ukáže, jak se stejná čísla liší při pohledu různými atribučními modely.

Tomáš Kolomazník z Centra pro bezpečnostní analýzy a prevenci se bude věnovat tématu dezinformace. Popíše analytické přístupy a kategorizaci (dez)informací s ohledem na obsah, zdroje a směry jejich šíření a zároveň ukáže, do jaké míry je možné do tohoto procesu zapojit umělou inteligenci. Jeho přednáška se zaměří také na analýzu dopadů různých druhů informačních kampaní na populaci i na to, do jaké míry je reálné predikovat jejich vliv na chování a postoje.

Poradí i  Radim Ochvat z PPF

Mezi řečníky bude také šéf komunikace PPF Group Petra Kellnera Radim Ochvat, který v minulosti pět let pracoval na pozici ředitele tiskového odboru Kanceláře prezidenta republiky. Jeho přednáška nazvaná „Dlouhý boj se scamem, bitcoinovými podvodníky a Facebookem“ se bude zabývat faktem, že Facebook si sice umí poradit s nahotou, ale se scamem s využitím jmen a tváří známých lidí už je to horší. Radim Ochvat tak popíše, jak funguje scam na Facebooku a jak vypadá boj proti němu. Věnovat se bude i tématu bitcoinu a otázce, jak moc má smysl uvěřit radám slavných osobností, které tajně investovaly do bitcoinu a teď se chtějí podělit o recept na zbohatnutí.

Mediálními partnery konference jsou Lupa.cz, Markething.cz, Marketing Journal, MediaGuru, Reportér MagazínSvět chytře. Produktovým partnerem je EasyEvent, organizátorem jsou Studia Nových médií FF UKTUESDAY Business Network, produkci zajišťuje Internet Info.

Témata:
Líbí se vám článek? Sdílejte ho:
link odkaz
Reklama