zdroj: T-Mobile

T-Mobile v prvním pololetí rozšířil optickou síť, pomáhal firmám zasaženým nouzovým stavem

Firmy chytřeAktuality 2 min čtení

Největší český operátor T-Mobile zveřejnil souhrn aktivit a výsledky za první pololetí. Mimo jiné rozšířil svou optickou síť, pomáhal lidem a firmám zasaženým omezeními zavedenými v souvislosti s nouzovým stavem a spustil kampaň na podporu domácího cestovního ruchu.

Líbí se vám článek? Sdílejte ho:

Největší český operátor T-Mobile zveřejnil souhrn aktivit a výsledky za první pololetí. Mimo jiné rozšířil svou optickou síť, pomáhal lidem a firmám zasaženým omezeními zavedenými v souvislosti s nouzovým stavem a spustil kampaň na podporu domácího cestovního ruchu.

Související článek

T-Mobile: operátor v čase pandemie

Spolehlivá mobilní síť a připojení k internetu byly v uplynulých šesti týdnech pro spoustu z nás základním nástrojem pro zvládnutí práce z domova, školních povinností dětí a zabezpečení kontaktu s blízkými. Jak tento měsíc a půl zvládl největší český operátor? A změnil nějak své plány do budoucnosti? To byly hlavní otázky na tiskové konferenci T-Mobile, které se účastnili tři členové nejvyššího vedení společnosti.

První polovinu roku 2020 významně ovlivnila epidemie koronaviru a její dopady na životy lidí a hospodářský rozvoj. V prvním čtvrtletí se proto T-Mobile zaměřil na zvládnutí situace samotné a nabízel neomezená mobilní data lidem i firmám a další řešení pro plynulý přechod do režimu práce z domova.

Ve druhém čtvrtletí se operátor rozhodl pomoci znovu nastartovat ekonomiku. Zavedl speciální balíček podpory firemním zákazníkům a připravil speciální letní kampaň #spolupomagentove, která pomáhá zmírnit dopady krize na odvětví cestovního ruchu v ČR.

„Plně si uvědomujeme, jak jsou v této náročné době důležité integrované a spolehlivé telekomunikační služby, a cítíme povinnost pomoci našim zákazníkům překonat vážné problémy, kterým v důsledku koronavirové krize čelí," říká Juraj Bóna, výkonný ředitel společnosti T-Mobile pro Českou republiku a dodává: „Informační a komunikační služby pomáhají lidem zůstat v kontaktu a zajistit vše potřebné navzdory okolnostem, kdy je nutné v osobních i pracovních vztazích zachovávat nezbytný odstup.“

T-Mobile představil několik výhodných nabídek pro koncové zákazníky, pokračoval v pokrývání pražského metra signálem LTE, a dále rozšiřoval svoji optickou síť. Nově letos zpřístupnil optickou síť s rychlostí až 1 Gb/s dalším téměř třiceti tisícům domácností, například v Benešově, Břeclavi, Zlíně a naposledy v Prachaticích. V Ostravě také vybudoval první privátní kampusovou 5G síť v ČR, a to ve spolupráci s Vysokou školou báňskou – Technickou Univerzitou Ostrava a společností Ericsson.

Lidé více volají a píšou SMSky

Provozní výsledky si udržely trend započatý během nouzového stavu: lidé využívali telekomunikační služby intenzivněji, aby byli v kontaktu se svými rodinami a přáteli, měli přístup k potřebným informacím a mohli vzdáleně pracovat nebo studovat.

Počet volaných minut se meziročně zvýšil o 11,5%, počet SMS o 32,6% a přesáhl 2,6 miliardy. Celkový objem přenesených dat vzrostl ještě výrazněji: mobilní a fixní datový přenos meziročně o 60%, objem dat přenesených pouze v mobilní síti se ve srovnání se stejným obdobím 2019 více než zdvojnásobil.

I přes výjimečně náročné období se celkové tržby z mobilních a pevných služeb včetně prodeje hardwaru v první polovině roku 2020 mírně zvýšily na 13,7 miliardy Kč, což představuje meziroční nárůst o 2,2%.

Líbí se vám článek? Sdílejte ho:
link odkaz
Reklama