Zdroj: T-Mobile

„Dej pryč ten mobil.“ T-Mobile nabízí valentýnské spodní prádlo, které vypne telefon na dálku

Věci chytřeAktuality 2 min čtení

Ani svátek svatého Valentýna nemusí mysl partnera či partnerky přivést k důležitějším věcem, než je displej mobilního telefonu. Pomoci tak může chytré prádlo se speciálním čipem, které umlčí telefon protějšku uvedením do „láskyplného“ (tedy off-line) módu. Operátor T-Mobile ho v limitovaném množství začne prodávat ve čtvrtek 6. února.

Líbí se vám článek? Sdílejte ho:

Ani svátek svatého Valentýna nemusí mysl partnera či partnerky přivést k důležitějším věcem, než je displej mobilního telefonu. Pomoci tak může chytré prádlo se speciálním čipem, které umlčí telefon protějšku uvedením do „láskyplného“ (tedy off-line) módu. Operátor T-Mobile ho v limitovaném množství začne prodávat ve čtvrtek 6. února.

Související článek

Číňanky si stále častěji platí virtuální milence. Kolik za nový typ lásky zaplatí?

Mladé Číňanky mají nový způsob, jak vyřešit partnerské vztahy. Platí si virtuální milence. Společníky na vzdálenou komunikaci si pronajímají prostřednictvím populárního serveru WeChat nebo aplikace Taobao.

Prodejem chytrého spodního prádla T-Mobile připomíná lidem, aby pro zálibu v digitálních technologiích nezapomínali na potřebu intimní blízkosti ve vztazích. Set dvou kusů chytrého spodního prádla magentové barvy mohou partnerské dvojice objednávat v libovolné kombinaci.

Prádlo má v kapsičce zadního dílu místo pro čip „lásky“, který má za úkol po propojení s aplikací v telefonech partnerů obohatit partnerské vztahy. Čip v prádle lákajícího partnera totiž jednoduše namíří pozornost svého protějšku vůči od telefonu či tabletu směrem k milostným aktivitám. Funguje tak, že telefon vábeného partnera spárovaný s čipem najednou začne vyhrávat romantickou hudbu a přepne se do off-line módu. Nastavení Love Mode, které blokuje veškeré příchozí hovory a zprávy, musí příjemce návrhu v telefonu potvrdit.

T-Mobile nabídkou chytrého spodního prádla reaguje na skutečnost, kterou pociťuje stále více uživatelů. Digitální technologie ovlivňují životy lidí víc, než si mnohdy přejí. Například reprezentativní výzkum mezi dospělou českou populací (18 až 65 let), který pro T-Mobile zpracovala společnost Ipsos, ukázal, že celých 85 procent lidí považuje za správné občas si od technologií odpočinout. Jednou týdně si však digitální detox dopřeje pouze 28 procent dotázaných. „Chceme, aby páry s naší pomocí dokázaly lépe bojovat s odcizením způsobeným digitálními technologiemi. To prádlo je úmyslně poněkud absurdní produkt, protože humor je často nejlepší způsob, jak získat něčí pozornost a začít s ním komunikovat,“ upozorňuje mluvčí Deutsche Telekom Wolfgang Kampbartold.

Související článek

Pravda, nebo lež? Otestujte se, jestli dokážete odlišit fake news a skutečnou zprávu

Mohou člověka vzdělání, věk nebo zkušenosti chránit před dezinformacemi, fámami, či městskými legendami? Schopnosti české populace odhalit nevěrohodnou informaci mapuje T-Mobile v testu „Pravda, nebo lež? Realita, nebo fikce?“.

Sady chytrého spodního prádla se začnou prodávat od 6. února na webových stránkách www.lovemagenta.com. Balení vyjde na necelých 650 korun a obsahuje textilní tašku Love Magenta, jeden pár spodního prádla (na výběr pánské boxerky a dámské kalhotky) a především dva Love čipy o velikosti 40 mm x 24 mm x 3 mm.

 

Témata:
Líbí se vám článek? Sdílejte ho:
link odkaz
Reklama