foto: Shutterstock

Stát hledá call centrum pro řízení chytré karantény

Stát chytřeAktuality pod minutu čtení

Zakázku vypsal státní podnik NAKIT, její objem činí téměř 200 milionů.

Líbí se vám článek? Sdílejte ho:

Zakázku vypsal státní podnik NAKIT, její objem činí téměř 200 milionů.

Související článek

Raul Rikk: Digitalizovaný stát Estonsku pomohl ustát koronavirovou krizi

Jak se bránit obchodům, které podle kupeckých počtů vypadají výhodně, ale ve skutečnosti představují bezpečnostní riziko do budoucna? Proč je digitální společnost při zvládání koronavirové pandemie úspěšnější než ta tradičněji zaměřená? A do jaké míry mohou být riskantní elektronické volby? Více o tom říká Raul Rikk, který v Estonsku odpovídá za kybernetickou bezpečnost.

Podle zjištění serveru Hlídač státu vypsal státní podnik NAKIT, řízený vládním zmocněncem pro IT Vladimírem Dzurillou, výběrové řízení na zajištění operátorů pro call centrum, z nějž by se řídila chytrá karanténa – trasování nakažených koronavirem a jejich kontaktů.

Podle zadání by centrum mělo fungovat sedm dnů v týdnu 11 hodin denně v době od 8 do 19 hodin, službu linky by mělo v každém okamžiku zajišťovat minimálně 15 operátorů. Návrhy lze podávat do 19. února, maximální objem zakázky činí necelých 197 milionů korun bez DPH.

Jak Hlídač státu uvádí, během druhé vlny koronavirové pandemie se do trasování nakažených zapojily velké firmy s rozsáhlými call centry – ČEZ, Komerční banka, Česká spořitelna, Raiffeisenbank, Innogy, České dráhy a podobně. Celkově 576 operátorů vyřídilo přes 112 tisíc telefonátů. Po prosincovém zpomalení epidemie ovšem spolupráce dočasně skončila a stát převzal řízení chytré karantény do vlastních rukou.

Témata:
Líbí se vám článek? Sdílejte ho:
link odkaz
Reklama