Zdroj: CzechDreamin

O Salesforce nezávisle a bez balastu: CzechDreamin pořádá konferenci pro obchodníky i neziskovky

Firmy chytřeAktuality 2 min čtení

Jak z cloudové platformy Salesforce získat co nejvíc, zjistíte na přednáškách a workshopech nezávislé konference CzechDreamin. Poprvé v historii se koná v Praze a své profesní zkušenosti vycházející z každodenní praxe na ní budou sdílet specialisté z USA, Německa, Velké Británie i České republiky.

Líbí se vám článek? Sdílejte ho:

Jak z cloudové platformy Salesforce získat co nejvíc, zjistíte na přednáškách a workshopech nezávislé konference CzechDreamin. Poprvé v historii se koná v Praze a své profesní zkušenosti vycházející z každodenní praxe na ní budou sdílet specialisté z USA, Německa, Velké Británie i České republiky.

Program konference je nabitý: během jednoho dne proběhne ve čtyřech sálech 22 přednášek a workshopů pro vývojáře, analytiky, konzultanty i méně technicky orientované zájemce, například koncové uživatele. Mezi prestižní přednášející, z nichž řada do Prahy přicestuje přes oceán, patří také čtyři Češi. Pořadatelé program konference zvolili s ohledem na co největší praktický přínos – ostatně pořádá ji přímo česká Salesforce komunita.

Jedním z vystupujících Čechů je Martin Kona, na jehož přednášku se chystá i Aleš Jeník z firmy Clouderia, která se na implementaci CRM specializuje. „Martin bude mluvit o klíčových rozhodnutích každého, kdo uvažuje o CRM systému: jak řešení propojit s podnikovou architekturou, na čem postavit datový model nebo kterou strategii zvolit při spuštění,“ říká Aleš Jeník.

Martin Schütz ze společnosti OrgSteward, dodavatele řešení pro monitoring a code review Salesforce, se těší na workshopy, kde se bude moci prakticky naučit více o Einstein Analytics a Field Service Lightning. A právě to je důvod proč se na konferenci chystá.

Související článek

Pořádat hackathon nestačí. Je potřeba přitáhnout lidi, kteří chtějí pomáhat

S hackathony se roztrhl pytel. Aplikací, vizualizací, nápadů, které na nich vznikají, je mnoho, ale jen málo se jich podaří převést do praxe a používat. Když si vezmeme počet strávených člověkodnů na straně mentorů i účastníků a vynásobíme je průměrnou denní sazbou, dostaneme se na milionové částky za jednu akci. Jsou hackathony efektivní a rozumný způsob, jak investovat čas účastníků na hledání inovativních řešení?

Že CRM systém není výsadou byznysu, ale umí zásadně zlepšit i fungování neziskových organizací, potvrzuje Petra Joklová z iniciativy CRM pro neziskovky. „Salesforce je chytrý nástroj, který naplno využije jen ten, kdo si ho přizpůsobí vlastním potřebám. A právě konference může inspirovat a ukázat nové možnosti. My díky této platformě pomáháme neziskovkám efektivně sbírat, ukládat i využívat data. Pro komunikaci i rozhodování,“ říká Petra Joklová.

Témata:
Líbí se vám článek? Sdílejte ho:
link odkaz
Reklama