Zdroj: iStockphoto.com

Uchazeče o práci v L’Oréal třídí chatbot

Trendy & tipyAktuality 1 min čtení

Do kosmetické firmy L’Oréal se ročně hlasí více než milion lidí. Aby to personalisté kosmetického koncernu zvládli, pomáhá jim s tříděním zájemců chatbot. Zatím je nasazen ve Velké Británii, USA a Francii, další rozšiřování se plánuje.

Líbí se vám článek? Sdílejte ho:

Do kosmetické firmy L’Oréal se ročně hlasí více než milion lidí. Aby to personalisté kosmetického koncernu zvládli, pomáhá jim s tříděním zájemců chatbot. Zatím je nasazen ve Velké Británii, USA a Francii, další rozšiřování se plánuje.

Související článek

Umělá inteligence ve zdravotnictví: Když počítače dokáží nahradit zdravotní sestry

Umělá inteligence (z)mění od základu způsob fungování zdravotnictví. První z oblastí, kde se tak stalo, je náhrada zdravotních sester. Neznamená to, že sestřičky z nemocnic zmizí, nepostradatelné budou pořád, ale značnou část jejich práce přebere moderní technika. Co nás už za několik let čeká?

Chatbot vyvinula společnost Mya Systems, která dostává od L’Oréalu informace o požadavcích na jednotlivé pozice. Na základě toho pak chatbot rozvine konverzaci s uchazeči o zaměstnání, kterým se už na začátku přizná, že mluví s umělou inteligencí.

A klade otázky, které by na začátku pohovoru kladl každý personalista. Jste k dispozici k datu zahájení stáže a po celou dobu jejího trvání? V jakém jste nyní ročníku a jak dlouhý je váš studijní program? Bude potřeba provést nějaké dílčí změny, abyste mohl/a vyplnit přihlášku? Máte pro mne nějaké otázky týkající se firemní kultury, přijímacího řízení nebo příslušné pracovní pozice?

Související článek

Vyjměte robota z člověka. Technologie nás zbavuje otrocké práce

Jsou roboti těmi, kdo nám práci berou, nebo je máme vítat, protože díky nim ubude rutinní otrocké práce? Lukáš Řeha, provozní ředitel startupu Techstra, který se zabývá využitím technologie robotické automatizace procesů, tvrdí, že roboti nám pomáhají a že jsou zákonitým dalším krokem ve vývoji. Jak to vypadá konkrétně?

Pokud uchazeč vyhoví, naváže s ním kontakt živý člověk, který už si nejspíš domluví schůzku. Více než 10 000 provedených před-pohovorů ukázalo, že chatbot ušetří personalistům spoustu práce, ale také uchazeči si jeho přístup chválí. Přijde jim osobnější něž strohé zamítnutí žádosti jen na základě životopisu.

Témata:
Líbí se vám článek? Sdílejte ho:
link odkaz
Reklama