foto: Shutterstock

Mnohem více dat, internet v metru a pomoc potřebným. T-Mobile rekapituluje třetí čtvrtletí

Firmy chytřeAktuality 2 min čtení

Ve třetím čtvrtletí letošního roku ovlivňovala život v Česku i stav hospodářství pandemie koronaviru. I přesto se největší tuzemský mobilní operátor T-Mobile nadále věnoval liberalizaci internetu a budování gigabitové společnosti. Mimo to operátor rozdělil téměř dva miliony korun na projekty zaměřené na boj proti osamělosti a sociální izolaci, jež zapříčinila protipandemická opatření.

Líbí se vám článek? Sdílejte ho:

Ve třetím čtvrtletí letošního roku ovlivňovala život v Česku i stav hospodářství pandemie koronaviru. I přesto se největší tuzemský mobilní operátor T-Mobile nadále věnoval liberalizaci internetu a budování gigabitové společnosti. Mimo to operátor rozdělil téměř dva miliony korun na projekty zaměřené na boj proti osamělosti a sociální izolaci, jež zapříčinila protipandemická opatření.

Související článek

T-Mobile pomáhá lidem zasaženým pandemií. Nabízí více dat studentům nebo volání zdarma pro seniory

T-Mobile podává pomocnou ruku domácnostem, na které dopadla druhá vlna pandemie koronaviru. Speciální nabídky se zaměřují právě na ty, na které dopadá sociální izolace či opatření omezení pohybu osob. Ať už se jedná o seniory, kteří chtějí být v kontaktu se svými blízkými, školáky a studenty, jež potřebují přístup k internetu pro distanční výuku, či zákazníky, kteří musí pracovat z domova. Rodiny ve finanční tísni mohou využít odklad pravidelných měsíčních plateb za své tarify.

„Po zdánlivě bezstarostném létě jsme si všichni museli znovu uvědomit, v jak nejisté době se nacházíme. Spolehlivé telekomunikační služby jsou nezbytné a jsem rád, že je můžeme našim zákazníkům poskytovat,“ říká Juraj Bóna, ředitel T-Mobile pro Českou republiku, a doplňuje: „Díky našim službám mohou být zákazníci stále ve spojení, ať už se jedná o kontakt s blízkými, pracovní záležitosti či distanční výuku.“

Výstavba optiky, internet v metru a pomoc potřebným

Na konci třetího čtvrtletí 2020 využívalo pevné služby, včetně xDSL, Pevného internetu vzduchem nebo Pevného internetu do zásuvky 361 000 zákazníků; tedy o 18,4 % více než ve stejném období roku 2019. Výstavba optické sítě operátora pokračovala ve třetím čtvrtletí navzdory komplikovaným podmínkám podle plánu.

Během léta pokračovalo pokrývání stanic pražského metra LTE sítí. T-Mobile rovněž v červenci dokončil výstavbu první „5G ready“ kampusové sítě v rámci spolupráce s VŠB-TUO.

Související článek

Chytrá turistika? S telefonem za krásami Česka se může vypravit každý

Na katastrofické předpovědi nedošlo, hranice země jsou víceméně otevřené. Jenže podle průzkumů bude stejně velká většina lidí trávit letošní dovolenou v Česku, i když nemusí. Proč ne, krásného je toho u nás dost. Chce to jen vědět, co v dané lokalitě stojí za návštěvu nejvíc. Pomoci s tím můžou chytré aplikace.

Přes léto pomáhal operátor kampaní Spolu po magentové českému turistickému ruchu - na více než tisícovce turistických lokalit využily jeho nabídku neomezených dat zdarma desítky tisíc zákazníků. V září pak operátor jako první nabídl svým zákazníkům zdarma hovory na informační linku Hygienické služby České republiky 1221. V následujících měsících se T-Mobile soustředil na cílenou pomoc, například zdravotnickým zařízením, rodinám samoživitelů a školákům, kteří se nemohli účastnit distanční výuky.

Jsme více v kontaktu

Třetí čtvrtletí potvrdilo trend chování zákazníků, který započal během jarní vlny pandemie. Lidé i během letních měsíců hojně využívali telekomunikační služby, aby neztratili kontakt se svými blízkými, měli k dispozici vždy aktuální informace nebo pro práci z domova. Nárůst datového provozu byl rovněž ovlivněn letní kampaní „Spolu po magentové“.

Související článek

T-Mobile zdvojnásobil pomoc školám. Rychlá data zdarma dá 20 000 žáků

T-Mobile se pro obrovský zájem rozhodl navýšit svou pomoc základním školám na 20 000 SIM karet s neomezenými daty pro žáky, kteří se nemohou účastnit online výuky a jejich rodiny jsou v tíživé finanční situaci.

Počet provolaných minut se meziročně zvýšil o 10 %, počet SMS o 32,5 % a přesáhl 4 miliardy. Celkový objem přenesených dat vzrostl ještě podstatněji: mobilní a FWA datový provoz meziročně o 41,1 %, objem dat přenesených pouze mobilními zařízeními se ve srovnání se stejným obdobím 2019 zvýšil o 58,1 %.

Líbí se vám článek? Sdílejte ho:
link odkaz
Reklama