foto: iStockphoto.com

Vlastní e-shop nestačí. Stát chce prodávat dálniční známky přes komerční platformy

Stát chytřeAktuality pod minutu čtení

Státní fond dopravní infrastruktury (SFDI) vyhlásil předběžnou tržní konzultaci s odborníky a dodavateli, na kterou se můžou 26. srpna dostavit zástupci českých e-shopů, kteří mají zájem na svých platformách prodávat dálniční známky.

Líbí se vám článek? Sdílejte ho:

Státní fond dopravní infrastruktury (SFDI) vyhlásil předběžnou tržní konzultaci s odborníky a dodavateli, na kterou se můžou 26. srpna dostavit zástupci českých e-shopů, kteří mají zájem na svých platformách prodávat dálniční známky.

Související článek

Byl hackathon zbytečný? Stát e-shop na dálniční známky nevyužije

Státní podnik CENDIS se rozhodl nevyužít systém e-shopu na dálniční známky, který na lednovém hackathonu vytvořila skupina 60 programátorů. Podle zástupců státu nesplňuje všechny podmínky, které od systému úřady vyžadují.

SFDI sezval zájemce z řad provozovatelů komerčních e-shopů a dalších online prodejních kanálů k otevřenému jednání. Tam je seznámí s navrhovanými podmínkami pro rozšíření prodeje elektronické dálniční známky prostřednictvím komerčních e-shopů.

K prodeji dálničních známek vytvořilo ministerstvo dopravy a SFDI vlastní e-shop, na který odkazuje na webu edalnice.cz. Známky si skrz něj budou řidiči moct koupit už na konci letošního roku. Jak již Svět chytře dříve informoval, kolem vzniku e-shopu panovalo velké rozčarování. Státu lidé vyčítali zejména vysoké náklady na jeho vznik, které se šplhaly k 400 milionům korun.

Vládní zmocněnec pro IT Vladimír Dzurilla uvedl: „Naším cílem je prodávat co nejvíc přes e-shopy. Věřím, že tato spolupráce klapne a po bankID další velká spolupráce s komerčním sektorem."

 

Témata:
Líbí se vám článek? Sdílejte ho:
link odkaz
Reklama